joi, 5 noiembrie 2015

Raceala de noiembrie

Numai buna de stat in casa!
De stat in casa cu muzica, laptop si ceva cald de baut. Sau fierbinte chiar. Cappucino mai exact. E vremea ceaiului mai mult,dar e bun si Cappucino(normal).
Daca nu prea am baut ceai in restu' anului ce mai conteaza acum o zi in minus sau o cana in minus?
Uitam de seriale. Cum asa? Tocmai serialele.. Pe langa serialele americane sunt fana si serialelor coreene, iar astazi este ziua serialelor coreene. Printre episoade se mai strecoara si cateva melodii,clar. Ceva linistitor sa nu imi explodeze capul,ca este mai sensibil zilele astea. In general ascult muzica tare la casti(si nu numai),iar astazi de cateva ori am dat mai incet sau chiar mi-am dat jos castile..m-am cam mirat si eu,recunosc.
Acum sunt in pat de 3 ore cred, fara sa ma dau o data jos. De ce as face asta,daca am tot ce imi trebuie in pat,langa mine? Aici ma refer strict la mancare,apa si servetele,da? N-au cum sa lipseasca nici servetelele de la locul faptei.
Cand m-am vazut trecuta de luna septembrie,octombrie,am inceput sa sper mai mult ca n-am sa racesc,dar tot aici am ajuns. Ca in fiecare toamna! Acum 1 an sau 2, am racit prin ianuarie foarte rau,nu imi aduc aminte sa mai fi racit vreodata asa,iar de cand ma stiu am racit numai toamna. Cred ca de aceea imi place asa mult acest anotimp..hihihi.
Iar acum sa va bucur cu putina muzica.

 Enjoy it !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu